Jak nadchnout a zapojit celou třídu, se vzdělávacími kartami Imaglee

  • 17. dubna 2024
    14:00 – 15:30
  • Učebna B2.24 (budova B2, 2. patro, areál Arna Nováka 1)
  • Registrace na akci
    Událost již proběhla

Jak spolehlivě zabavit lenochoda i Forresta Gumpa? Představíme si osvědčené postupy, jak nadchnout žáky či studenty pro češtinu, matematiku a angličtinu. Je jedno, jak moc jim daný předmět jde a zda už jej mají rádi, anebo spíše nikoli. Využijeme k tomu české vzdělávací multifunkční karty s piktogramy, které v sobě skrývají čísla i obrázky. Aktivity budete moci využít při vlastním učení, a to na ZŠ, SŠ i VŠ.

Budeme vybírat z následujícího menu:

1. Předkrm (aktivity na rozproudění energie)

  • Multi-pantomima – trénink neverbální komunikace a schopnosti odfiltrovat informačního sdělení od šumu
  • Slovní ping-pong – trénink slovní zásoby jako při obíhačce
  • Balanc – plnění matematických úkolů se zapojením jemné motoriky
  • O kolik – variace na hru Větší bere, s vícecifernými čísly.

2. Hlavní chod

  • Uspi draka a získej zlato – trénink ne vždy záživné gramatiky formou příběhu
  • Přesná trefa – kooperativní matematická hra s ekologickou či rozvernou legendou, jak si budete přát
  • Miss maturita – argumentační hra, díky níž si pohrajete s maturitními tématy jako kočka s myší

3. Dezert

  • Kreativní domino – aktivita na rozvoj fantazie a sluchové paměti
  • Diplomati – aktivita na vysvětlování s omezenou slovní zásobou
  • Válka barev – hra, při které využijete znalosti knížek, filmů, kapel a písniček

Lektor

Bez popisku

Petr Hedbávný

PhDr. Petr Hedbávný je vysokoškolský učitel a spoluautor vzdělávacích karet Imaglee. Vystudoval ekonomii na Univerzitě Karlově, kde přednáší v předmětu Economics of the European Union. Usiluje o to, aby (nejen) při výuce byli nadšeni lidé všech zájmů a všech stupňů pokročilosti. Inspiraci bere ze zážitkové pedagogiky, improvizačního divadla a aikida. Je spoluautorem karet Imaglee, nástroje pro vzdělávání a inovace. Od podzimu 2015 pracoval s více než tisícovkou školáků a studentů, stovkami učitelů a desítkami speciálních pedagogů a odvedl mnoho workshopů, mj. na konferenci Mensy ČR Vzdělání pro budoucnost 2024. Jeho velkým snem je, aby se Česká republika, kde děti chodí nejméně rády do školy ze všech zemí OECD, vyšvihla z chvostu na špici. Dává tomu dekádu, maximálně dvě.

Načítám mapu…

Přihlášení

Registrace je uzavřena

Událost již proběhla.

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info